מדורים

מגזין / גלעד מלצר
Installation-view-of-Ray-and-Bob-Box-at-Esopus-Space-2011

אמנות דואר – זמן טוב להתחיל / גלעד מלצר

המוסכמה הכמעט נצחית שבכדי לחוות אמנות צריך ללכת לגלריה, מוזיאון, חלל תצוגה, נכונה במרבית המקרים אבל לא בכולם. עכשיו כשהחללים הציבוריים סגורים, זה זמן טוב להיזכר בפרקטיקה שמביאה את האמנות עד הבית.

מגזין / שחף דקל
שחףדקל

החורשת ברשת / שחף דקל*

אפוקליפסה עכשיו: זמן לחשבון נפש ושינוי באורח חיים.

מגזין / גלעד מלצר
Sexism_Rears_Its_Unprotected_Head_Installation

חובה לאהוב בעוז ובזהירות: איידס באמנות / גלעד מלצר

מגפות, מלוות את המין האנושי מאז ראשיתו. שובל הקטל, הרס קהילות, פגיעה בחיי התרבות ובכלכלה הביאו לכך שבין אם בכתב ובין אם בדימויים, יוצרים הגיבו לקטסטרופה שסביבם

מגזין / דנה גילרמן
hTV09laQ

״תודה על ההזדמנות להציג במוזיאון תל אביב״

תערוכה של ג׳ף קונס במוזיאון תל אביב היא ענין מרגש. שיחה עם שחר מולכו, אוצרת המשנה של התערוכה, חושפת תהליך הצבה מורכב שמלמד הרבה על הייצור, השינוע וההרכבה של יצירות השוות מליונים.

מגזין / קרן ענבי
תמונת כותרת_____Agnes Denes, A Forest for New York, 1914-

אגנס דנס – בויס נטול אגו / קרן ענבי

גם קרן ענבי ביקרה ב- The Shed, מרכז התצוגה היפהפה והחדשני בניו יורק, ויש לה כמה דברים לומר על המבנה ובייחוד על התערוכה של אגנס דנס

מגזין / ליאור זלמנסון
AD_AgnesField_HR3

האפס והאחד / ליאור זלמנסון

The Shed בניו יורק מסתמן כאחת האכסניות המבטיחות לאמנות דיגיטלית

מגזין / גלעד מלצר
מייקל סווירטס, המגפה של אתונה, 1652

איך ציירו מגפות / גלעד מלצר

משום האופי הדרמטי, שלא לומר טראגי ואפילו קטסטרופלי ואפוקליפטי של מגפות, הן תוארו לא מעט, הן בכתובים והן באמנות החזותית

בואו נהיה בקשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם
תודה, פרטיך נשלחו בהצלחה.