זמן קריאה: 1:44 דקות
מי צריך אמנים?
זו כותרת הידיעה שהתפרסמה בTHE ART NEWSPAPER, שמתמקדת בעלייה ביצירות שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית. במקרה הנוכחי מדובר בפורטרט שנוצר על ידי אלוגריתם, ומוצע במכירה הפומבית של כריסטיס בניו יורק החודש ב-10 אלף דולר. זו הפעם הראשונה שבה מוצע ציור שכזה במכירה פומבית והחתימה בצד ימין של הקנווס,min G max D ?x [log (D(x))] + ?z [log(1 – D (G(z)))], עוד תעלה שאלות רבות בדבר מעמד היוצר, זכויות יוצרים ועוד
חדשות השבוע
הקרמיקה כמדיום עולה
המדיום של הקרמיקה תופס תאוצה בשנים האחרונות וזכייתה של האמנית האמריקאית Simone Leigh, בפרס הוגו בוס היוקרתי מטעם הגוגנהיים, היא הוכחה טובה לכך. יצירתה של Leigh עוסקת בנושאים שמעסיקים בעשורים האחרונים את השיח האמנותי הפוליטי, אודות הזהות של האחר, במקרה שלה העיסוק בזהות של האישה השחורה. היא יוצרת פסלים, וידיאו ומיצבים שמתכתבים עם אמנות אפריקאית מסורתית, מחקרים אתנוגרפיים, פמיניזם ומיצג.
״לי מרחיבה באופן מתמיד את אפשרויות הקרמיקה - המדיום העיקרי שלה - שזוכה להערכה מעטה בתוך עולם האמנות המרכזי", כתבו השופטים. "בנוסף, יש ביצירתה מחוייבות ממושכת ובלתי מתפשרת לנשים שחורות, שהן גם נושא העבודה וגם הקהל שלה".
Simone Leigh, “Basse Terre, 2017
מי צריך אמנים?
זו כותרת הידיעה שהתפרסמה בTHE ART NEWSPAPER, שמתמקדת בעלייה ביצירות שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית. במקרה הנוכחי מדובר בפורטרט שנוצר על ידי אלוגריתם, ומוצע במכירה הפומבית של כריסטיס בניו יורק החודש ב-10 אלף דולר. זו הפעם הראשונה שבה מוצע ציור שכזה במכירה פומבית והחתימה בצד ימין של הקנווס,min G max D ?x [log (D(x))] + ?z [log(1 – D (G(z)))], עוד תעלה שאלות רבות בדבר מעמד היוצר, זכויות יוצרים ועוד
Portrait of Edmond Belamy