זמן קריאה : 1:34 דקות
מהנעשה בשטח / המסע של אפרת קליפשטיין
התערוכה של אפרת קליפשטיין, ״בוקר צהריים ערב״, היתה אמורה להיפתח במשכן האמנים הרצליה. בי היא עוררה סקרנות רבה מכיוון שקליפשטיין, אמנית נהדרת, לא הציגה זמן רב תערוכת יחיד. סיפור המסגרת של התערוכה הוא פרוזאי: נתיב הנסיעה בין ביתה של קליפשטיין לביתו של אהובה. ״במשך כמעט שנתיים היא הניחה לאלגוריתם הניווט של גוגל להוביל אותה מכאן לכאן בשעות שונות, בדרכים שונות, וכדרכם של יחסים, בחלוף הזמן התקבעו המסלולים: דרכים שונות לשעות שונות... הדרך עתירה סדקים ומהמורות, פגמים שטחיים ופגמים עמוקים מהם – סימנים שהותירו הזמן ומחזורי העומס..״, כתב האוצר רן קסמי אילן. הדרך כמטאפורה לסיפור אהבה על הסדקים, הפגמים, והחריצים שמתהווים בו, הרעידות והטלטלות, אוסף עדויות המתגלמות בחפצים שמרכיבים את הדרך: האספלט, הגלגלים, הזמן והמרחב, החיים. צילום: לנה גומון
התערוכה של אפרת קליפשטיין, ״בוקר צהריים ערב״, היתה אמורה להיפתח במשכן האמנים הרצליה. בי היא עוררה סקרנות רבה מכיוון שקליפשטיין, אמנית נהדרת, לא הציגה זמן רב תערוכת יחיד. סיפור המסגרת של התערוכה הוא פרוזאי: נתיב הנסיעה בין ביתה של קליפשטיין לביתו של אהובה. ״במשך כמעט שנתיים היא הניחה לאלגוריתם הניווט של גוגל להוביל אותה מכאן לכאן בשעות שונות, בדרכים שונות, וכדרכם של יחסים, בחלוף הזמן התקבעו המסלולים: דרכים שונות לשעות שונות... הדרך עתירה סדקים ומהמורות, פגמים שטחיים ופגמים עמוקים מהם – סימנים שהותירו הזמן ומחזורי העומס..״, כתב האוצר רן קסמי אילן. הדרך כמטאפורה לסיפור אהבה על הסדקים, הפגמים, והחריצים שמתהווים בו, הרעידות והטלטלות, אוסף עדויות המתגלמות בחפצים שמרכיבים את הדרך: האספלט, הגלגלים, הזמן והמרחב, החיים. צילום: לנה גומון