תכנית לימודים- רשימת קורסים מעשיים

זמן קריאה: 1:04 דקות
יסודות הפיסול – אולג גבריזון
הקניית שלבי עבודה בתהליך יצירת הפסל, היכרות ראשונית עם מסורת הפיסול, התבוננות והפשטת הצורה, כולל יסודות של מבנה גוף האדם, ראש אדם, יחסים ועוד. יצירת פסל, על כל שלביו; החל מסקיצות, דרך דגמים, בחירת החומר המתאים וביצוע הפסל.
 
יסודות הפיסול – צביקה קנטור
תרגילי למידה וחקירת תהליכים ונושאים פיסוליים במגוון אפשרויות ביצוע, בחומרים שונים וצורות הנובעות מקשר בין נרטיב צורה סגנונות אמנות תרבות וחומר.  כמו: מגזרות נייר ופלדה, יציקות פיברגלס, הגדלת פרגמנטים, פופ אפ, מחברים סוראליסטים, תפירה,יצירת אובייקטים בקנה מידה שונים. כמו כן, הכרת עולם הפיסול העכשווי וסיורים במפעלים שונים.

טכנולוגיות פיסול 
סדנאות עבודה עם מורים מקצועיים לכל אחת מהטכנולוגיות הבאות: אבן, ברזל, עץ, קרמיקה, חומרים חדשים ופיסול גיאומטרי.

יסודות הציור – לאו ריי
מבוא לציור. חשיפה לגישות תיאורטיות מגוונות לתורת הצבע ולהדגמת התיאוריות הלכה למעשה, לימוד ופיתוח יכולת הציור בצבעי שמן, וטיפוח הדמיון והיצירתיות של הסטודנט, ההבעה הרגשית של הצבע, החוקים הפיסיקאליים של התפיסה החזותית,ההתאמה בין צורה לצבע ומבנה טונלי של הציור.
 
רישום / קליגרפיה – לאו ריי
פיתוח יכולת הרישום והציור באמצעות התייחסות למיקום ולמרחב, לקו ולכתם, לצורה ולצבע, למקצב ולתנועה, לתחושה ולהבנת הקומפוזיציה. חיבור והטמעה של יסודות הרישום והציור.

קומפוזיציה – פיטר שטיבלמן
קומפוזיציה (מיחבר) היא היחסים בין האובייקטים השונים לבין עצמם ובינם לבין המסגרת או המרחב בו הם נמצאים ומהווה כלי משמעותי להעברת רעיון, תחושה או מסר. הקניית הבנה והכרות מעשית עם הכלים הדו מימדים של האמנות החזותית: קו, כתם וחלל, וליישם את תהליך המעבר מדו מימד לתלת מימד.
אתר זה הינו ארכיון לפעילות בית הספר ומרכז התרבות "בסיס לאמנות ותרבות". המוסד נסגר בשנת 2020. אישור